.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
طی حکمی از سوی وزیر جهاد کشاورزی ؛
نوبخت معاون وزیر و رییس سازمان منابع طبیعی کشور شد
در حکمی از سوی دکتر سیدجواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، عباسعلی نوبخت به سمت سرپرست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور منصوب شد.
نوبخت معاون وزیر و رییس سازمان منابع طبیعی کشور شد

شمال نیوز: عباسعلی نوبخت به سمت معاون وزیر و رییس سازمان منابع طبیعی منصوب شد.

 

به گزارش شمال نیوز، در حکمی از سوی دکتر سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، دکتر عباسعلی نوبخت به سمت سرپرست سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور منصوب شد.

 

وی  فرزند شهید بزرگوار تقی نوبخت و مفتخر به اخذ مدرک دکتری مهندسی منابع طبیعی- جنگلشناسی و اکولوژی جنگل، از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری می باشد.

 

نوبخت اصالتا مازندرانی و اهل شهرستان ساری و در کارنامه مدیریتی خود سرپرست معاونت امور جنگل سازمان و مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران را دارد.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رحیم 30 خرداد 1401
سلام علیکم.
برای برادر ولایی،متخصص در حوزه مربوطه از روح مطهر شهید نوبخت مدد می جویم که در خدمتگزاری صادقانه به کشور ومردم موفق باشد.
کارشناس منابع طبیعی 30 خرداد 1401
بنده به عنوان کارشناس منابع طبیعی چندین سال است که ایشان را می شناسم و یکی از متخصصین به نام سازمان منابع طبیعی کشور بوده و فردی است که چکمه پوش بوده و از رده کارشناسی کارش را شروع نموده و فردی است پاکدست و متعهد. از دولت عدالت محور آقای دکتر رئیسی هم همین انتظار را می رفت و انشاا... در آینده شاهد انتصاب اینگونه افراد در جایگاههای مهم باشیم.ضمنآ ایشان فرزند شهید نیز بوده و از افتخارات استان مازندران می باشند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.